Hemen uzten dizuegu irakasle bezala lan egiteko dauden hiru ereduen laburpena, estilo desberdinak zer nolako ezaugarriak dituzten ikus dezazuen
TEKNIKOA
|
PRAKTIKOA
|
KRITIKOA
|
HELBURUA: programa
jarraitzea eta ikesleek materia menperatzea
CURRICULUMA:
programazioa da, administraziotik inposatutakoa
ALDAKETEN AURREAN: ez
du interesik aurkezten
JARRERA: jerarkikoa,
ez du malgutasunik
EBALUAZIOA: ez ditu
ikasleen aurrerapenak kontuan hartzen
IKASLEEKIKO
HARREMANA: ikasle oso onak à promozionatu
eta goraipatu
LANKIDEEKIKO HARREMANA: ez du ontzat hartzen besteen
laguntza
METODOLOGIA: autoritarioa, saio magistralak
ESKEMA KOGNITIBOAK: itxiak dira
|
HELBURUA: gauzak nola
egiten diren eta hórrela egitearen zein den jakitea
CURRICULUMA: jarraibide
bezala erabiltzen du, veste baliabideak kontuan hartuz
ALDAKETEN AURREAN: prest daude aldaketak egiteko
EBALUAZIOA: ikasleen
aurrerapenak kontuan hartzen ditu
IKASLEEKIKO
HARREMANA: harreman ona sustatu, ikasleen ikuspuntua kontuan hartuz
LANKIDEEKIKO
HARREMANA: adiskidetasuna kontuan hartzen du baina indibidualista da
ESKEMA KOGNITIBOAK:
malguak dira
|
HELBURUA: kalitatezko
irakaskuntza sustatzea, mugak jarriz.
ALDAKETEN AURREAN: prest daude, betiere ondorioak
kontuan hartuz
EBALUAZIOA: ikasleen
aurrerapenak kontuan hartzen ditu
IKASLEEKIKO HARREMANA: harreman ona sustatu,
ikasleen ikuspuntua kontuan hartuz
LANKIDEEKIKO
HARREMANA: adiskidetasuna kontuan hartzen du baina indibidualista da
ESKEMA KOGNITIBOAK:
malguak dira
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario